Κατασκευή eshop: Χρήσιμες συμβουλές που φέρνουν πωλήσεις


Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η κατασκευή eshop έχει εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό όσον αφορά τα προϊόντα και το κοινό που καλύπτει. Φθηνά παπούτσια, ρούχα, super market ή αεροπορικά εισιτήρια… Δεν υπάρχει τέλος σε αυτό που μπορείτε να αγοράσετε από το internet, απλώς αφιερώνοντας λίγα λεπτά και κάνοντας κλικ σε μερικά κουμπιά.

Το 2020, ως έτος ορόσημο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα λόγω Covid 19, είναι σημαντικό για τα τωρινά και τα μελλοντικά καταστήματα να κατανοήσουν πώς η κατασκευή eshop μπορεί να επηρεάσει άμεσα τις πωλήσεις τους και φυσικά τα κέρδη τους.

Για να μείνετε ενήμεροι για τις τελευταίες τάσεις στην κατασκευή eshop το 2020, έχουμε συγκεντρώσει μερικές συμβουλές σχεδιασμού και κατασκευής eshop που μπορούν να σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου με ευκολία και επιτυχία.

1. Το eshop πρέπει να είναι εύκολο στην περιήγησή του

Το περιεχόμενο δεν πρέπει να αποσπά την προσοχή του επισκέπτη στην πορεία του μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς. Ένα eshop με υπερβολικό και μπερδεμένο περιεχόμενο οδηγεί σε σύγχυση το μυαλό ενός επισκέπτη. Συχνά όταν το περιεχόμενο δεν είναι σαφές, οι πελάτες εγκαταλείπουν το καλάθι. Η πλοήγηση σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι εξαιρετικά σαφής και να περιλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερα βήματα.

2. Καθιερώστε ένα δυνατό και καθαρό brand

Ένα πράγμα που μπορεί τελικά να δημιουργήσει ή να διαλύσει το ηλεκτρονικό κατάστημά σας είναι το σωστό… branding. Το brand είναι κάτι με το οποίο οι άνθρωποι θέλουν να συνδέονται. Σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας. Ο σχεδιασμός eshop πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη την αντίληψη που θέλετε να καθιερώσετε online για τη φήμη του eshop σας. Η αναγνωρίσιμη επωνυμία βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αυξάνει τις πωλήσεις σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Το περιεχόμενο του, δηλαδή οι εικόνες και το κείμενο, θα πρέπει να προσδιορίζουν την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Όλα πρέπει να φαίνονται επαγγελματικά, χωρίς περιθώρια για λάθη.

3. Ο ικανοποιημένος πελάτης, είναι ο πελάτης που θα ξαναέρθει

Φροντίστε για τη σωστή εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών πριν, αλλά και μετά την αγορά. Να είστε δίπλα τους σε ότι μα ότι και να χρειαστούν, αλλά και να ακούτε τα παράπονά τους. Τις περισσότερες φορές, θέλουν να νομίζουν ότι κάποιος βρίσκεται εκεί και τους υπολογίζει. Θέλουν να αισθάνονται σημαντικοί!

4. Προσαρμόστε χρώματα που σχετίζονται με τα προϊόντα σας

Η ψυχολογία των αγοραστών λέει ότι οι πελάτες, όταν λαμβάνουν μια απόφαση αγοράς, επηρεάζονται από τα χρώματα που βλέπουν. Είτε σε φυσικά καταστήματα είτε σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα χρώματα παίζουν σημαντικό ρόλο.
Επίσης, είναι απαραίτητο να διαφοροποιείτε πάντα τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση (call to action), έχοντας τα διαφορετικά χρώματα. Για να πραγματοποιηθούν μετατροπές (πωλήσεις), αυτά τα κουμπιά πρέπει να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα στοιχεία της ιστοσελίδας.

5. Επενδύστε σε ευκρινές περιεχόμενο και εικόνες υψηλής ποιότητας

Οι εικόνες έχουν άμεση επίδραση στις πωλήσεις. Μέσω ενός eshop, οι άνθρωποι δεν μπορούν να πάρουν το άγγιγμα και την αίσθηση του προϊόντος. Η απόφαση για το αν θα αγοράσει το προϊόν ή όχι έγκειται αποκλειστικά στις εικόνες που βλέπει.

Όχι μόνο οι εικόνες του προϊόντος – κεφαλίδες, πανό, υποσέλιδα και τυχαία διασκορπισμένες διαφημίσεις, αλλά θα πρέπει να έχουν εικόνες υψηλής ποιότητας για να μεταδίδουν την αίσθηση αξιοπιστίας. Κατά την καταχώρηση των προϊόντων σας προς πώληση, τοποθετήστε επαγγελματικές εικόνες, κάνοντας κλικ από πολλές οπτικές γωνίες, για να βοηθήσετε τους χρήστες να αποφασίσουν εύκολα.

Εκτός από τις εικόνες, τα κείμενα του eshop πρέπει επίσης να είναι τέλεια! Ωστόσο, οι πελάτες σε ένα e-shop έρχονται για τις εικόνες και όχι για να διαβάσουν μεγάλο κείμενο. Επομένως, το κείμενο θα πρέπει να μπορεί να μεταφέρει το μήνυμα του brand με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις.

6. Δώστε προτεραιότητα στο responsive design για να παίζει τέλεια σε κάθε τύπο οθόνης και συσκευής

Μια γενιά εμμονής για κινητά και smartphone χρειάζεται e-shop που λειτουργούν εξίσου καλά στα κινητά τους, όπως και σε υπολογιστές.

Η σωστή απόδοση σε κινητές συσκευές, με γρήγορο σχεδιασμό απόκρισης και λειτουργικά κουμπιά, είναι το κλειδί για τη λειτουργία του e-shop σας.

7. Σαφής αρχιτεκτονική και κατηγοριοποίηση

Αυτό που είναι σημαντικό σε ένα eshop με μεγάλο αριθμό προϊόντων είναι η σωστή κατηγοριοποίηση προϊόντων.

Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα φίλτρα ή κατηγοριοποιώντας τα προϊόντα σε ένα προκαθορισμένο μενού, οι χρήστες βρίσκουν ευκολότερο να φτάσουν στο προϊόν που αναζητούσαν, τελικά καταλήγοντας σε μια πώληση.

8. Οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να είναι ασφαλείς

Όταν πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο, οι πελάτες εμπιστεύονται μόνο αξιόπιστα eshop που είναι ασφαλή για συναλλαγές. Η ύπαρξη κρυπτογραφημένου ιστότοπου SSL με ασφαλείς πύλες πληρωμής είναι το κλειδί για την αποτελεσματική σχεδίαση διαδικτυακού ηλεκτρονικού εμπορίου.

9. Προώθηση στις μηχανές αναζήτησης – SEO

Πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης με τις υπηρεσίες πάνω στο SEO. Σίγουρα ξέρετε πόσο σημαντικό είναι το SEO για τη σελίδα σας. Τα δεδομένα της Google αλλάζουν διαρκώς και ο αλγόριθμος αναβαθμίζεται. Για να μην μείνετε πίσω πρέπει να αναθέσετε αυτό το κομμάτι σε έναν επαγγελματία, για να βελτιώνεται συνεχώς η κατάταξή σας και να βγαίνετε πρώτοι στα οργανικά αποτελέσματα.

10. Η Παράδοση είναι η μισή Αρχοντιά

Φροντίστε να συνεργαστείτε με μια εταιρεία μεταφορών, που να είναι γρήγορη και αξιόπιστη. Ο συνεχής προβληματισμός, των ανθρώπων που αγοράζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα, είναι ο χρόνος και ο τρόπος παράδοσης. Αγοράζουν από το διαδίκτυο, για ευκολία και ταχύτητα. Αν είναι να κάνουν δέκα μέρες να παραλάβουν το εμπόρευμα, κατά πάσα πιθανότητα θα εκνευριστούν και δεν θα τους ξαναδείτε. Οπότε δεν θα ξαναέρθουν, έστω κι αν δεν φταίτε εσείς για αυτό.

Κατασκευή eshop από τη Webone

Αποκτήστε ένα σύγχρονο e-shop, με υψηλή λειτουργικότητα και αισθητική, που μπορεί άμεσα να καθιερώσει το brand της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο με τη βοήθεια της WEBONE.

Η τεχνική ομάδα της WEBONE στη Θεσσαλονίκη, μετρώντας 18 χρόνια στην κατασκευή eshop και του digital marketing, προσφέρει τη σιγουριά και την ασφάλεια που χρειάζεται μια επιχείρηση για να πετύχει πωλήσεις και να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της.

Μέσα από ένα εξειδικευμένο team με μεγάλη κατάρτιση και πείρα σε απαιτητικά projects, η WEBONE αναλαμβάνει να σας καθοδηγήσει με ασφάλεια στην σχεδίαση της νέας ιστοσελίδας, προσφέροντας καινοτόμες προτάσεις, άμεσες λύσεις και άψογο περιβάλλον συνεργασίας.

Στοιχεία επικοινωνίας
https://webone.gr/
Διεύθυνση: Αγίας Σοφίας 41, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Τηλέφωνο: 2310-254007
Email: info@webone.gr

Προηγούμενα Back To SCH2OOL με το ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό
Επόμενα Η Bayer και η Informed Data Systems Inc. (One Drop) ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη ψηφιακών προϊόντων υγείας