7 τρόποι για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας για το eshop σας


Με τους καταναλωτές να έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους αισθητά προς το ηλεκτρονικό εμπόριο και να πραγματοποιούν πλέον μια σειρά από αγορές μέσω του διαδικτύου, η ανάγκη για την ανάπτυξη μιας σταθερής σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας είναι σίγουρα το ζητούμενο για κάθε e-shop. Ο αυξημένος ανταγωνισμός και η πληθώρα των διαδικτυακών επιλογών δεν αφήνουν περιθώρια για πειραματισμούς ή λάθος κινήσεις, και κάθε επιχείρηση που θέλει να ξεχωρίζει πρέπει να στηρίζεται στην ανάπτυξη μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες της που επισκέπτονται το ηλεκτρονικό κατάστημά της.

Αξιοποιώντας κάθε εργαλείο που έχετε στη διάθεσή σας στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε σίγουρα να διατηρήσετε μια άριστη επικοινωνία με τους πελάτες σας, να θέσετε τις βάσεις για μια σχέση αλληλεπίδρασης με διάρκεια στον χρόνο και φυσικά να δώσετε κίνητρα στους πελάτες σας να επιστρέψουν και να επιλέξουν το δικό σας e-shop για τις μελλοντικές αγορές τους.

  1. Η εξυπηρέτηση είναι το παν

Όπως και στο φυσικό κατάστημα έτσι και στο e-shop αυτό που χρειάζεται ένας πελάτης είναι το να λάβει την καλύτερη εξυπηρέτηση. Χρησιμοποιήστε online εργαλεία (chat bots, online support, εξυπηρέτηση μέσω social media, e-mail επικοινωνία) τα οποία θα σας επιτρέπουν να απαντάνε όσο το δυνατόν πιο άμεσα στις τυχόν απορίες των πελατών σας και φυσικά να τους εξυπηρετείτε όταν θέλουν να αγοράσουν κάτι ή να ζητήσουν πληροφορίες για προϊόντα που έχουν προμηθευτεί από εσάς. Ένας πελάτης που απολαμβάνει το αίσθημα της άριστης εξυπηρέτησης, νιώθει ικανοποίηση για την αγορά του και είναι σίγουρο ότι θα επισκεφθεί εκ νέου το e-shop σας και για τα μελλοντικά ψώνια του.

  1. Ζητήστε τη γνώμη τους

Ο πελάτης δεν θέλει μόνο ωστόσο να εξυπηρετηθεί σωστά σε ένα e-shop για να μετατραπεί από ένα απλό πελάτη, στον πιο πιστό σας πελάτη. Ζητήστε από τους πελάτες σας να σας δώσουν feedback για τις αγορές τους, να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με το εάν έμειναν ικανοποιημένοι από μια αγορά τους ή απλώς θέστε τους ερωτήματα (όπως τι προϊόντα πιστεύετε ότι λείπουν από το κατάστημά μας ή πόσο ικανοποιημένοι μείνατε από την εξυπηρέτησή μας) και ζητήστε τη γνώμη τους. Δείξτε τους πως η γνώμη τους για εσάς μετράει και προσπαθήστε να βελτιώσετε το e-shop και τις υπηρεσίες σας με βάση τις συστάσεις των πελατών σας. Με τον τρόπο αυτοί οι πελάτες του e-shop σας θα νιώθουν πιο “σημαντικοί” και είναι σίγουρο ότι θα γίνουν συχνοί θαμώνες του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.

  1. Ανταμοιβή εμπιστοσύνης

Ποιος πελάτης δεν αγαπά τις ειδικές προσφορές και εκπτώσεις ή τα δώρα; Η ερώτηση φυσικά είναι ρητορική! Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης της εμπιστοσύνης των πελατών σας θα σας βοηθήσει σημαντικά στο να χτίσετε μια μακροχρόνια σχέση αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματός σας και φυσικά να τους δώσετε κίνητρα για να παραμείνουν αφοσιωμένοι και να συνεχίσουν να ψωνίζουν από το e-shop σας. Προσφέροντας ειδικές εκπτώσεις μετά από μια αγορά, ή επιβραβεύοντας όσους πραγματοποιούν ένα συγκεκριμένο αριθμό αγορών ή απλά τρέχοντας ένα σύστημα συλλογής πόντων, είναι σίγουρο πως θα δώσετε ένα σημαντικό κίνητρο στους επισκέπτες του e-shop σας για να συνεχίσουν να σας επιλέγουν για κάθε μελλοντική αγορά τους.

Δείτε όλο το άρθρο: 7 τρόποι για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας για το eshop σας

Για την κατασκευή του eshop σας ελάτε στους επαγγελματίες της WEBONE

Προηγούμενα Η Bayer Ελλάς στο πλευρό των νεοφυών επιχειρήσεων στον αγροδιατροφικό κλάδο
Επόμενα Food Blogger Elpida Charalampidou