Google RankBrain: Όσα πρέπει να ξέρετε για τον αλγόριθμο!


Όπως όλοι ξέρουμε,η κατάταξη μιας ιστοσελίδας, καθορίζεται από πολλούς παράγοντες, αλλά κυρίως όμως από τον αλγόριθμο της Google, τον RankBrain.

Το RankBrain είναι ο AI αλγόριθμος, που χρησιμοποιεί η Google,για να ταξινομήσει τα αποτελέσματα της αναζήτησης!

Η καινοτομία όμως του RankBrain είναι ότι ο αλγόριθμος μπορεί να επεξεργάζεται και να κατανοεί ένα ερώτημα που κάνουμε και να μας παρουσιάζει τα πιο κατάλληλα αποτελέσματα! Αυτά που πραγματικά θέλουμε να δούμε!

Το Google RankBrain λειτουργεί ως εξής:

Αρχικά ο αλγόριθμος κατανοεί το ερώτημα το οποίο κάνουμε, αναλύοντας και τις λέξεις κλειδιά.

Στη συνέχεια μετράει το κατά πόσο είναι ικανοποιημένοι οι χρήστες με τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Για παράδειγμα:

Έστω ότι θέλουμε να βρούμε πληροφορίες για εργαλείά κήπου.

Όταν γράψουμε τις λέξεις “εργαλεία κήπου”, ο αλγόριθμος RankBrain , αρχίζει και αναλύει τους ιστότοπους που είναι συμβατοί με τις λέξεις αυτές.

Αναλύοντας τους ιστότοπους, μας παρουσιάζει αυτούς που συγκεντρώνουν το καλύτερο user experience. Δηλαδή σας παρουσιάζει τις ιστοσελίδες που αποδεδειγμένα αρέσουν περισσότερο στους χρήστες.

Το ερώτημα είναι τώρα πως ο αλγόριθμος βρίσκει ποια ιστοσελίδα αρέσει και ποια όχι;

Για να το βρει αυτό μετράει κάποια βασικά στοιχεία, τα οποία είναι:

  • Τα clicks
  • Το ποσοστό εγκατάλειψης
  • Ο χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα

Όπως βλέπουμε, μια ιστοσελίδα, είναι πολύ σημαντικό να συγκεντρώνει ένα πολύ καλό user experience.

Πως θα βελτιώσετε όμως το User experience του ιστότοπου σας;

Όμορφα σχεδιασμένη Home page:

Η Homepage είναι το “καλωσόρισμα” του επισκέπτη στην ιστοσελίδα σας.

Αυτό σημαίνει πως πρέπει να έχει ένα πολύ όμορφο design, να κερδίζει τις εντυπώσεις με την πρώτη ματιά. Και το κυριότερο; Να είναι λειτουργικη και να μπορεί ο επισκέπτης να βρει αυτά που χρειάζεται.

Εύκολο και λειτουργικό μενού:

Όταν ο επισκέπτης έρθει στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει μέσα σε πάρα πολύ λίγο χρόνο να βρει αυτά που χρειάζεται. Πρέπει να έχετε ένα μενού απλό, αλλά και πλήρως περιεκτικό και λειτουργικό. Δηλαδή το μενού να είναι σε εμφανή σημεία, και με ξεκάθαρες κατηγορίες.

Εικόνες πολύ υψηλής ευκρίνειας:

Οι εικόνες των προϊόντων σας, ειδικά για ένα eshop, είναι στην ουσία ο τρόπος να παρουσιάσετε επαγγελματικά τα προϊόντα σας! Μην ξεχνάτε ότι σε μια ιστοσελίδα ή eshop δεν μπορεί ο πελάτης σας να έρθει σε άμεση επαφή με το προϊόν σας οπότε η μόνη του επαφή είναι οι φωτογραφίες σας.

Όσο πιο υψηλής ευκρίνειας και ποιότητας είναι, τόσο περισσότερο χρόνο θα παραμείνει ο επισκέπτης στον ιστότοπο σας, και άρα τόσο καλύτερη βαθμολογία user experience θα κερδίσετε. Και μην ξεχνάτε πως καλό user experience= καλή κατάταξη στην Google.

Εδώ βέβαια δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στο μέγεθος των φωτογραφιών, γιατί φωτογραφίες μεγάλου όγκου, μπορούν να επιβραδύνουν την ιστοσελίδα σας και να σας στοιχίσουν έτσι σε επισκεψιμότητα.

Τώρα, πως μπορείτε να προσαρμόσετε τον ιστότοπο σας στον Google RankBrain;

Δώστε στα κείμενα σας “ανθρώπινο χαρακτήρα”. Δηλαδή, δημιουργήσετε τα κείμενα σας με βάση τι θα έψαχναν οι πιθανοί πελάτες σας, χρησιμοποιώντας τις φράσεις με τις οποίες θα έκαναν αναζήτηση.

Συνοψίζοντας, το να μπορέσετε να κατακτήσετε την κορυφή της Google είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, που στηρίζεται σε μια σειρά πολύ σημαντικών λεπτομερειών.

Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε μια ομάδα έμπειρων στελεχών που βήμα βήμα με επαγγελματισμό και μεθοδικότητα θα σας οδηγήσουν στην πρώτη θέση της Google, αλλά και των πωλήσεων και της κερδοφορίας της επιχείρησης σας.

Στην WEBONE με την πολυετή μας εμπειρία και τα εξειδικευμένα μας στελέχη αναλαμβάνουμε τον πλήρη σχεδιασμό, κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας και του eshop σας, φέρνοντας την επιχείρηση σας στην κορυφή των πωλήσεων.

Ελάτε μαζί μας για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Κατασκευής ιστοσελίδωνΚατασκευής eshop και προώθησηςDigital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Προηγούμενα 2ος Διαγωνισμός Γαστρονομικής Φωτογραφίας "Μία Φωτογραφία, Χίλιες Γεύσεις"
Επόμενα «Η Kaizen Gaming στο πλευρό της Emfasis Foundation»