Inbound marketing για ξενοδοχειακές μονάδες


Σε μια ανεπτυγμένη και άκρως ανταγωνιστική τουριστική αγορά όπως είναι η ελληνική, ένας από τους πιο κρίσιμους παράγοντες βιωσιμότητας και ανάπτυξης μιας ξενοδοχειακής μονάδας είναι το υψηλό ποσοστό κρατήσεων της. Αν όμως οι πελάτες σας δε σας γνωρίζουν τότε πιθανότατα θα κάνουν κράτηση στον ανταγωνιστή σας.

Tο inbound marketing έρχεται να δώσει τη λύση στην αποτελεσματική προώθηση του ξενοδοχείου σας. Πώς; Πρώτα απ όλα αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας παρέχοντας στους υποψήφιους πελάτες σας χρήσιμο περιεχόμενο για το ξενοδοχείο σας εκεί ακριβώς και τη στιγμή ακριβώς που ψαχνουν, στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Πολύ απλά μέσα απο το inbound content marketing που περιλαμβάνει blog posts, κλπ οι πελάτες σας βρίσκουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για την επιχείρησής σας.

Συγκεκριμένα το inbound marketing στηρίζεται στην 4 phases φιλοσοφία:

Attract, Convert, Close, Delight .

Attract: Είναι η προσέλκυση στην ιστοσελίδα σας των πραγματικά ενδιαφερόμενων πελατών.

Convert: Είναι η μετατροπή της επισκεψιμότητας σε εκδήλωση ενδιαφέροντος όπως η συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος, η αποστολή email κλπ μέσα από έναν άψογο συνδυασμό web design και inbound content marketing.

Close: Η αποτελεσματική μετατροπή της εκδήλωσης ενδιαφέροντος σε πώληση που είναι και ο τελικός στόχος.

Delight: Τέλος είναι η αποτελεσματική προώθηση του ξενοδοχείου σας μέσα από το καλύτερο μέσο προβολής, τους ευχαριστημένους πελάτες σας.

Σε τί διαφέρει το inbound marketing απο το κλασσικό outbound marketing:

Μια πολύ σημαντική διαφορά είναι πως ενώ οι PPC καμπάνιες ή αλλιώς οι πληρωμένες διαφημίσεις που όλοι έχουμε δει απαιτούν συνεχή χρηματοδότηση με όχι πάντα θετικά αποτελέσματα το inbound marketing είναι σαφώς πιο οικονομικό και το σημαντικότερο? Με εκπληκτικά στατιστικά και ποσοστό μετατροπών.

Επιπρόσθετα τα blog posts, μπορούν να συνεχίσουν να δίνουν επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας μήνες ή και χρόνια μετά τη δημοσίευση τους. Σε πλήρη αντίθεση με τις πληρωμένες καμπάνιες όπου η επισκεψιμότητα μειώνεται δραματικά όταν λήξει η καμπάνια.

Στρατηγικές inbound marketing:

Ας δούμε κάποια σημαντικά κομμάτια μιας inbound στρατηγικής:

Seo: Το SEO είναι αυτό που φέρνει την ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Γιατί είναι σημαντικό; Γιατί το 90% των χρηστών του internet δεν προχωρά ποτέ στη δέυτερη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Κατά συνέπεια όσο πιο ψηλά εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας τόσο πιο αυξημένες θα είναι οι κρατήσεις σας.

Social media: Τα social media αποτελούν τη φυσική επέκταση της ιστοσελίδας σας και θα πρέπει να παρέχετε στους επισκέπτες σας χρήσιμες πληροφορίες για την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε, χρηστικές πληροφορίες για την επιχείρηση σας καθώς και για τη μοναδική εμπειρία διαμονής στο ξενοδοχείο σας.

Content marketing: Σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά η στρατηγική content marketing του ξενοδοχείου σας θα πρέπει να είναι εξίσου δημιουργική και να απαντά στο κρίσιμο ερώτημα γιατί καποιος να επιλέξει το ξενοδοχείο σας .

Οφέλη inbound marketing για ξενοδοχεία:

Δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας που θα οδηγήσει σε μια μακρόχρονη και διαρκή ανάπτυξη.
Προσεγγίστε τους αληθινά ενδιαφερόμενους πελάτες σας και μή σπαταλάτε χρήμα και χρόνο σε διαφημίσεις που θα δούν άνθρωποι που δέν ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας.

Οι ευχαριστημένοι πελάτες σας είναι το καλύτερο μέσο προβολής και μπορούν να σας βοηθήσουν να επεκτείνετε τη θετική φήμη του ξενοδοχείου σας.
Η WEBONE σας παρέχει πλήρη πακέτα inbound marketing σχεδιασμένα για να οδηγήσουν το ξενοδοχείο σας στο επόμενο επίπεδο. Τα οικονομικά μας πακέτα περιλαμβάνουν απο seo και content marketing, μέχρι web design και social media marketing καλύπτοντας κάθε σας ανάγκη.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε μαζί τη στρατηγική που θα απογειώσει τις κρατήσεις και την αναγνωρισιμότητα σας.

Προηγούμενα Τρόποι προφύλαξης από τις Λοιμώξεις και τις Ιώσεις
Επόμενα Αντιγήρανση: Οι τροφές που σταματούν τον χρόνο