Inbound marketing για αύξηση των απευθείας κρατήσεων


inbound-marketing-and-booking

Inbound marketing για αύξηση των απευθείας κρατήσεων

Το 2019 οι κρατήσεις δωματίων στα ξενοδοχεία θα γίνονται όλο και πιο ηλεκτρονικά και έτσι θα πρέπει να είστε έτοιμοι να ξεχωρίσετε απο τον ανταγωνισμό σας μέσα απο μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία. Πως; Με τη δημιουργία ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο σας που θα συνδυάζει άριστο design, άψογη λειτουργικότητα σε όλες τις συσκευές, seo friendly και με διαρκή εφαρμογή στρατηγικού marketing.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε ορισμένα tips που θα απογειώσουν τις κρατήσεις σας.

1 ) Mobile friendly website:

Το smartphone έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για κάθε μας ανάγκη. Το ποσοστό κρατήσεων μέσω smartphone αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς και έτσι για να πετύχετε μεγαλύτερο αριθμό κρατήσεων θα πρέπει ο χρήστης πολύ έυκολα γρήγορα και απλά να μπορεί να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο σας μέσω του smartphone του.

2 ) Αυξήστε τις θετικές κριτικές των πελατών σας

Είναι κοινό μυστικό πως οι περισσότεροι επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας πριν προχωρήσουν σε κράτηση κάνουν αναζήτηση σε κριτικές προηγούμενων πελατών σας. Αυτό σημαίνει πως όσο πιο πολλές θετικές κριτικές συγκεντρώνετε τόσο πιό μεγάλη εμπιστοσύνη κερδίζετε και άρα τοσο μεγαλύτερο αριθμό κρατήσεων.

3 ) Δημιουργία ελκυστικών και αποτελεσματικών CTA

Το μεγαλύτερο ποσοστό conversion στις online κρατήσεις δωματίων επιτυγχάνεται τη στιγμή που ο επισκέπτης βρίσκεται στην ιστοσελίδα σας. Τοποθετήστε σε πολύ εμφανή σημείο τα κουμπιά CTA ή αλλιως κουμπιά προτροπής και παροτρύνετε τον επισκέπτη σας να πραγματοποιήσει αμέσως μια κράτηση ή να συμπληρώσει μια φόρμα ενδιαφέροντος. Άρα όσο πιο ελκυστικά τα κουμπιά CTA τόσο μεγαλύτερος ο αριθμός κρατήσεων.

4 ) Social media marketing:

Προωθήστε τις δημοσιεύσεις σας στα social media και προσθέστε κουμπιά προτροπής ώστε οι επισκέπτες σας πολύ εύκολα να πραγματοποιούν κράτηση.

5 ) Content marketing:

Προωθήστε μέσα από μια δημιουργική content marketing στρατηγική όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου σας ,μέσω photo, video, κλπ που σας δίνουν συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού σας και σας καθιστούν την ιδανικότερη επιλογή.

6 )Ζητήστε κριτικές:

Ζητήστε τις κριτικές των πελατών αλλά και αυτών που τελικά δεν πραγματοποίησαν αγορά ώστε να βρείτε τα αδύνατά σας σημεία και να βγείτε πιο δυνατοί στον ανταγωνισμό σας.

Η WEBONE σας παρέχει πλήρη πακέτα inbound marketing σχεδιασμένα για να οδηγήσουν το ξενοδοχείο σας στο επόμενο επίπεδο. Τα οικονομικά μας πακέτα περιλαμβάνουν απο seo και content marketing, μέχρι web design και social media marketing καλύπτοντας κάθε σας ανάγκη.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε μαζί τη στρατηγική που θα απογειώσει τις κρατήσεις και την αναγνωρισιμότητα σας.

Προηγούμενα Πως να απαλλαγείτε από το φούσκωμα και τις καούρες
Επόμενα Διακοπές αξέχαστες σε βίλα στην Χαλκιδική