Πως να σχεδιάσετε βήμα βήμα την πιο επιτυχημένη social media marketing στρατηγική σας.


Η επιτυχία κάθε εγχειρήματος, και πολύ περισσότερο όταν μιλάμε για επιχειρήσεις, στηρίζεται στις έξυπνες και πολύ καλά σχεδιασμένες στρατηγικές marketing. Τίποτα δέ μπορεί να σας αποφέρει τα αποτελέσματα που θέλετε αν προηγουμένως δεν έχετε σχεδιάσει βήμα βήμα τη στρατηγική που θα ακολουθήσετε. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τα εταιρικά σας social media.

Πώς σχεδιάζετε όμως μια επιτυχημένη στρατηγική social media marketing?

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Α ) Πρώτα απ όλα εξετάζουμε τί δούλευε καλά στο παρελθόν, γιατί ως γνωστόν ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Αυτό σημαίνει πως σε ένα αρχείο καταγράφουμε όλα τα post που πέτυχαν στο παρελθόν, σε ποια κανάλια, με τι ποσοστό engagement, κλπ. Αυτό μας βοηθάει να καταλάβουμε τι πρέπει να κρατήσουμε και τι πρέπει να διορθώσουμε.

Β ) Στη συνέχεια περνάμε στους στόχους που θέλουμε να πετύχουμε, και οι στόχοι μας πρέπει να είναι S.M.A.R.T. Δηλαδη??

S.M.A.R.T σημαίνει Specific, measurable, achievable, relevant, timely.

Specific, οι στόχοι μας πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, να ξέρουμε με απόλυτη ακρίβεια τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε μέσα από τα social media μας.

Measurable, για να έχουν αξία οι στόχοι που θέτουμε θα πρέπει να είναι μετρήσιμοι. Δεν έχει νόημα δηλαδή να πούμε ότι θέλουμε να αυξήσουμε τους follower μας, αλλά έχει νόημα να πούμε σε πόσο χρόνο, από ποια περιοχή, με τι χαρακτηριστικά κλπ.

Achievable, δηλαδή οι στόχοι μας να είναι εφικτοί, δηλαδή για παράδειγμα δε μπορούμε να έχουμε στόχο να πετύχουμε 20% conversion όταν είναι ρεαλιστικά πληρως ανεφικτο!!

Revelant, να είναι σχετικοί

Timely, να θέσετε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα στο οποίο πρέπει να πετύχετε τους στόχους σας ώστε να ξέρετε αν πετύχατε.

Γ ) Καθορίζουμε τους τύπους buyer persona.

Με τον όρο buyer persona εννοούμε τον ιδανικό τύπο πελάτη για εσάς. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του, φύλο, ηλικία ποια περιοχή, τι δουλειά κάνουν, τι ενδιαφέροντα έχουν κλπ κλπ. Ο καθορισμός των buyer persona θα σας δείξει τον τρόπο με τον οποίο θα προσεγγίσετε καλύτερα το κοινό σας βασισμένοι στα δικά τους προσωπικά χαρακτηριστικά.

Δ ) Καθορίζουμε και σχεδιάζουμε το content μας.

Όπου εδώ καλούμαστε ν απαντήσουμε σε ορισμένα πολύ σημαντικά ερωτήματα:

1. Ποιος είναι ο σκοπός του κάθε post, τί θέλουμε να πετύχουμε;

2. Σε ποιον τύπο πελάτη ή κοινό απευθύνετε;

3. Τι στυλ πρέπει να έχει, αστείο; φιλικό; τυπικό;

4. Τι voice and tone να χρησιμοποιήσουμε;

Τι είναι το voice και τι το tone? Voice είναι ο χαρακτήρας που θέλετε να δείξετε ότι έχει η επιχείρησή σας. Φιλική; Προσιτή; Ψυχρή; Αυτό θα το επιλέξετε εσείς. Tone είναι το σύνολο των εκφράσεων που θα χρησιμοποιήσετε.

Ε ) Δημιουργούμε ένα post calendar, δηλαδή ένα “ημερολόγιο” που θα καταγράψουμε πότε θα δημοσιεύσουμε, τί content, σε ποιο κανάλι και με ποιο εργαλείο.

Αυτές είναι οι 5 κύριες φάσεις με τις οποίες δημιουργούμε μια στρατηγική social media marketing που θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει με ακρίβεια και σε συγκεκριμένο χρόνο.

Στην WEBONE με την πολυετή μας εμπειρία, τα εξειδικευμένα μας στελέχη και την προσήλωση μας στο λεπτομερή σχεδιασμό της προβολής σας στα social media, είμαστε σε θέση να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε για εσάς τη στρατηγική marketing που θα εκτοξεύσει τις πωλήσεις και την εταιρική σας αναγνωρισιμότητα.

Ελάτε στη WEBONE για να σχεδιάσουμε μαζί την επόμενη επιτυχημένη social media marketing στρατηγική σας.

Προηγούμενα Άρωμα τύπου Hermes, για φρεσκάδα που διαρκεί
Επόμενα Δείτε με ποιο τρόπο η δική σας συσκευασία τροφίμων θα εκτοξεύσει τις πωλήσεις σας