Δείτε στο άρθρο μας πως να αυξήσετε τις πωλήσεις στο eshop σας


Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις στο eshop σας μέσα από έξυπνα tips για να απογειώσετε την επισκεψιμότητα.

Τα eshop ακολουθούν ανοδική πορεία το τελευταίο διάστημα, καθώς κατακτούν ολοένα και περισσότερους καταναλωτές οι οποίοι στρέφονται σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να πραγματοποιήσουν online τα ψώνια τους.

Αυτή και μόνο η στροφή των καταναλωτών, μαζικά, στα online καταστήματα αποφέρει σημαντικά έσοδα σε όσες επιχειρήσεις διαθέτουν eshop και προσφέρουν διαδικτυακές υπηρεσίες στους πελάτες τους. Ωστόσο όπως λέει θυμόσοφα ο λαός “εχθρός του καλού είναι το καλύτερο” και πάντα υπάρχουν περιθώρια για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

Μην ξεχνάτε άλλωστε πως δεν έχει αυξηθεί απλώς ο αριθμός των καταναλωτών που πραγματοποιούν διαδικτυακά τις αγορές τους αλλά και ο αριθμός των διαθέσιμων e-shop. Κατά συνέπεια ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μεγάλος και για να καταφέρει κάποιος να λάβει ένα ικανοποιητικό μερίδιο της αγοράς πρέπει να αναρριχηθεί ψηλά στις προτιμήσεις των χρηστών, να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους και να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους.

Εκτός από το τεχνικό κομμάτι, που περιλαμβάνει την κατασκευή ιστοσελίδας γρήγορης και φιλικής προς τις κινητές συσκευές, θα πρέπει να επενδύσετε εξίσου και στο περιεχόμενο αλλά και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης online στρατηγικής, με στόχο την προώθηση του e-shop σας και την προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων επισκεπτών.

Προώθηση eshop. Τα νέα trends για καλύτερα αποτελέσματα

Πώς μπορείτε λοιπόν να το πετύχετε αυτό και να αυξήσετε τις πωλήσεις του online καταστήματός σας;

Κερδίστε με το περιεχόμενο

Εμπλουτίστε το περιεχόμενο του e-shop σας και επωφεληθείτε άμεσα, απολαμβάνοντας περισσότερη επισκεψιμότητα αλλά και πιο ικανοποιημένους πελάτες. Το περιεχόμενο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για ένα online κατάστημα, καθώς πρόκειται για όλες εκείνες της πληροφορίες που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών, θα προβάλλουν την αξία των προϊόντων του διαδικτυακού καταστήματος και θα οδηγήσουν βέβαια σε πωλήσεις.

Για να γίνει κατανοητή η συνεισφορά του περιεχομένου στην πώληση αρκεί να αναλογιστείτε το εξής: έστω ότι μπαίνετε σε ένα e-shop όπου υπάρχει ένα ζευγάρι παπούτσια που ψάχνετε, αλλά στο εν λόγω site θα βρείτε πληροφορίες μόνο για την τιμή και το πως να τα αγοράσετε.

Σκεφτείτε τώρα ότι μπαίνετε σε ένα άλλο e-shop όπου υπάρχει το ίδιο ζευγάρι παπούτσια, αλλά εκτός από την τιμή υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με το υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί, οδηγίες για τα μεγέθη και πως να επιλέξετε το κατάλληλο, σχόλια και κριτικές από άλλους χρήστες που έχουν αγοράσει το προϊόν, οδηγίες για το πως μπορείτε να το επιστρέψετε σε περίπτωση που δεν είναι αυτό που θέλατε αλλά και μια σειρά από άλλες περιγραφές σχετικές με τα χαρακτηριστικά των παπουτσιών. Χωρίς δεύτερη σκέψη θα αγοράζατε το εν λόγω ζευγάρι από το δεύτερο e-shop, καθώς οι πληροφορίες που το συνοδεύουν σας δίνουν τη σιγουριά και ασφάλεια που χρειάζεστε για μια διαδικτυακή αγορά.

Προσθέστε αναλυτικές περιγραφές στα προϊόντα του e-shop σας, εμπλουτίστε με εικόνες και βίντεο, και δημιουργήστε άρθραμικρούς οδηγούς που θα βοηθούν τους επισκέπτες να αντιληφθούν τη χρησιμότητα των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματός σας και να τους πείσουν να προβούν σε αγορές.

Δείτε ακόμη: Γιατί το Content Marketing είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας

Προηγούμενα Γνωρίστε τα ανθοϊάματα και την ευεργετική τους δράση μέσα από ένα σύντομο οδηγό
Επόμενα Ρεκόρ συμμετοχών στο sold out 5 Messinia Pro-AM της Costa Navarino