Πώς να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στα social media


Πώς να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στα social media

Πώς να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή social media

Όταν πρόκειται να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στις πλατφόρμες που έχετε επιλέξει, σκεφτείτε τις τρείς λέξεις συνέπεια, δημιουργικότητα και ανταγωνισμό.

Πρέπει να είστε συνεπείς, να δημοσιεύετε τακτικά, με ένα σαφές μήνυμα που να συνάδει με την προσωπικότητα της επωνυμίας σας.

Πρέπει να είστε και λίγο δημιουργικοί. Όποια πλατφόρμα κι αν επιλέξετε, πρέπει να βρείτε έναν δημιουργικό τρόπο για τις δημιουργίες σας (posts).

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να εφευρίσκετε ξανά τον τροχό κάθε φορά. Ρίξτε μια ματιά στον ανταγωνισμό σας για να λάβετε ιδέες που εμπνέουν το δικό σας περιεχόμενο και καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακολουθούν μερικές ιδέες για να ξεκινήσετε:

  • Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα εξωφύλλου και η περιγραφή της σελίδας σας στο Facebook είναι γεμάτη και με επωνυμία όπως αυτή από τα SIXTY Hotels
  • Μοιραστείτε φωτογραφίες και επαίνους από τους καλεσμένους σας στο Instagram μέσω Instagram και Facebook Stories
  • Δημιουργήστε μια ομάδα Facebook γεμάτη με “παρασκήνια” πληροφορίες και πληροφορίες σχετικά με επερχόμενες προσφορές
  • Αναρτήστε μαρτυρίες στο Twitter
  • Δημιουργήστε ένα hashtag για να μοιράζεστε εκ νέου περιεχόμενο που δημιουργείται από την επωνυμία, όπως αυτό το χαριτωμένο Tweet που χρησιμοποιεί #FairmontMoments
  • Ζωντανή ροή εκδηλώσεων, ανατολές και γρήγορες περιηγήσεις
  • Εκτελέστε έναν διαγωνισμό hashtag στο instagram για να δημιουργήσετε περιεχόμενο χρήστη και να αυξήσετε τους ακόλουθους
  • Δημιουργήστε μια σελίδα εκδηλώσεων στο Facebook για την προώθηση ειδικών περιστάσεων και εκδηλώσεων
  • Μοιραστείτε χρήσιμο περιεχόμενο στο Facebook από τοπικά εστιατόρια, τουριστικούς φορείς και αξιοθέατα
  • Συνεργαστείτε με άτομα που επικεντρώνονται στα ταξίδια στο TikTok για να προσεγγίσετε ένα νεότερο κοινό.

Κατά τη δημιουργία και την εφαρμογή ενός σχεδίου μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη σας άλλα βασικά στοιχεία: πόσο συχνά να δημοσιεύετε, πότε να δημοσιεύετε, πώς να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε χρήστες που μιλούν για την επωνυμία σας, πώς να βελτιστοποιείτε τα προφίλ σας και πώς να οδηγήσει τους χρήστες σε επιλογές κράτησης.

Επίσης θα χρειαστεί να βρείτε influencers που είναι μια τέλεια συνεργασία όσον αφορά την επωνυμία σας και το μήνυμα που θέλετε να περάσετε εκεί έξω. Ορισμένα πράγματα που θα χρειασθεί να τους ρωτήσετε

  • Έχουν συνεργαστεί με παρόμοια ξενοδοχεία στο παρελθόν;
  • Συμφωνούν οι αξίες και η αισθητική τους με τη δική σας;
  • Το κοινό τους αποτελείται από τους τύπους ανθρώπων που προσπαθείτε να προσεγγίσετε; (target group σας;)

Στη συνέχεια, μπορείτε να προσεγγίσετε τον influencer επικοινωνώντας απευθείας μαζί του μέσω της πλατφόρμας κοινωνικών μέσων.

Μπορείτε να δείτε ακόμη:

Social media marketing για ξενοδοχεία – Ο απόλυτος οδηγός

Κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία. Η σημασία του κινητού

Στρατηγικές digital marketing ξενοδοχείων που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το 2022

Προηγούμενα Η ΖeniΘ προσφέρει 100% πράσινη ενέργεια σε όλα τα νέα οικιακά προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας
Επόμενα MediSign: νέο Πρόγραμμα Ιατρείου με αυτόματη Διαβίβαση στο myDATA