Οδηγός Content Marketing για το 2022


οδηγός content marketing 2022

Ο απόλυτος οδηγός Content Marketing για το 2022 δημιουργήθηκε για να σας προσφέρει έξυπνες, πρακτικές και αποδοτικές ιδέες για τη δημιουργία περιεχομένου, που θα σας βοηθήσουν να «απογειώσετε» την επιχείρησή σας ή να αυξήσετε τους επισκέπτες στο e-shop σας ή απλά να κερδίσετε περισσότερους followers στα social media, ακολουθώντας όλες τις νέες τάσεις που θα κυριαρχήσουν στον κλάδο του ψηφιακού marketing το 2022.

Η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών του διαδικτύου διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε digital marketing στρατηγική. Το περιεχόμενο, γνωστό και ως content, διαθέτει πολλές μορφές, ωστόσο έχει έναν και μόνο στόχο: το κοινό. Το να δημιουργήσει κανείς content που θα γίνει… viral, θα μαγνητίσει τους χρήστες του διαδικτύου και θα τους κάνει να ενδιαφερθούν για ένα brand, μία ιστοσελίδα ή ένα e-shop, σίγουρα δεν είναι εύκολη διαδικασία. Απαιτεί στρατηγική μελέτη, καλή οργάνωση, δημιουργικότητα αλλά και φαντασία, ενώ όλα αυτά πρέπει να συνδυάζονται από τη σωστή αξιοποίηση των digital tools που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο.

Το content έχει χαρακτηριστεί – και όχι άδικα – ως ο «Βασιλιάς» του διαδικτύου, μιας και αποτελεί την «καρδιά» κάθε ιστοσελίδας, τη κινητήριο ενέργεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά και ευρύτερα όλων των ιστοτόπων και εφαρμογών που διαθέτουμε. Τι νόημα θα είχε άλλωστε μια ιστοσελίδα… λευκή; Ή ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο δεν θα υπήρχε τίποτα «καινούργιο» ή μια εφαρμογή στο κινητό μας τηλέφωνο χωρίς φωτογραφίες, πολυμέσα, κείμενο και γραφικά στοιχεία;

Βασικές Θεματικές Ενότητες
1. Ανακυκλώστε περιεχόμενο
2. Κάντε ερωτήσεις!
3. Δημιουργήστε «micro-content»
4. «Τρέξτε» διαγωνισμούς
5. Ακολουθήστε τα trends
6. Κερδίστε τους με ένα newsletter
7. Προσφέρετε «δωρεάν» υλικό
8. Μην «αντιγράφετε» άλλους
9. Δείξτε πως είστε… άνθρωποι
10. Χρησιμοποιήστε τα προϊόντα σας

Τι είναι το content marketing;

Το content marketing είναι μια σειρά από ενέργειες που στόχο έχουν τη δημιουργία και μετέπειτα διανομή ελκυστικού περιεχομένου, το οποίο θα διατηρήσει «αναμμένο» το ενδιαφέρον του κοινού για μία επιχείρηση, μία ιστοσελίδα ή ένα app. Ως περιεχόμενο νοείται καθετί που αναρτούμε στο διαδίκτυο, όπως φωτογραφίες, πολυμέσα, κείμενα, είτε μεμονωμένα είτε συνδυαστικά.

Στόχος του content marketing είναι το να καλλιεργηθεί μια σχέση επικοινωνίας με το κοινό, το οποίο δεν θα λάβει απλώς περιεχόμενο που θα βρει ενδιαφέρον, αλλά θα πειστεί παράλληλα να προβεί και σε ενέργειες, όπως την αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας.

Βασικό χαρακτηριστικό του content marketing είναι η συνέπεια και η συνέχεια. Το κοινό πρέπει να αντιληφθεί πως αυτός που παράγει το περιεχόμενο είναι «ειδικός» στο αντικείμενο, κατέχει την κατάλληλη τεχνογνωσία αλλά και πως προσφέρει content ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Δείτε όλο μας το άρθρο “Ο απόλυτος οδηγός Content Marketing για το 2022” και για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας ελάτε στην WEBONE

Προηγούμενα Χριστούγεννα σημαίνει Allou Fun Park!
Επόμενα Συνεργασία HOTELBRAIN – KSD για τη χρήση του DPLANET