Διάκριση για την καμπάνια της RAINBOW WATERS κατά του πλαστικού μίας χρήσης


Η RAINBOW WATERS εδώ και 20 χρόνια, με την πολύτιμη βοήθεια των πελατών της έχει εξοικονομήσει 7.000 τόνους πλαστικό χάρη στις επιστρεφόμενες φιάλες νερού 18,9lt των ψυκτών της.

Έως σήμερα έχει εμφιαλώσει 390.000.000lt νερού. Αν το νερό αυτό εμφιαλωνόταν σε φιάλες pet μιας χρήσης των 10lt, θα είχε επιβαρύνει την Ελλάδα με 39.000.000 δεκάλιτρες φιάλες pet. Εναλλακτικά, θα είχαν παραχθεί 780.000.000 μπουκαλάκια νερού 500ml, τα οποία ισοδυναμούν με 4.000.000 δέντρα που θα χρειάζονταν για να απορροφήσουν το παραγόμενο διοξείδιο του άνθρακα!

Προκειμένου να διαδώσει το μήνυμα της εξοικονόμησης πλαστικού, η RAINBOW WATERS αποφάσισε να αναπτύξει μία καμπάνια υπέρ της επαναχρησιμοποίησης του, με σήμα τη θαλάσσια χελώνα, ένα ζώο που απειλείται έντονα από το πλαστικό μίας χρήσης.

Το μήνυμα της καμπάνιας είναι:
Δεν παράγω άλλα πλαστικά σκουπίδια, επιλέγω επιστρεφόμενη φιάλη.

Η καμπάνια ξεχώρισε από τις άλλες των κορυφαίων εταιριών του κλάδου των ψυκτών νερού στην Ευρώπη, δίνοντας στη RAINBOW WATERS τη δεύτερη θέση στην κατηγορία Best Marketing Campaign στα European Aqua Awards 2019 στο Βερολίνο.

Ήταν η μόνη ελληνική διάκριση στο θεσμό, ο οποίος, για περισσότερα από 20 χρόνια, στοχεύει στην αναγνώριση και ανάδειξη κορυφαίων πρακτικών καινοτομίας και επικοινωνίας στον κλάδο των ψυκτών νερού.

Δείτε περισσότερα για τις επιστρεφόμενες φιάλες ψυκτών από τη RAINBOW WATERS https://www.rainbowwaters.gr/gr/el/content/gia-to-perivallon?nid=47

Προηγούμενα Όλες οι τελευταίες εξελίξεις γύρω από τις κλινικές μελέτες στο 8th Clinical Research Conference
Επόμενα Μπες στο κλίμα των Χριστουγέννων στο Athens Metro Mall