Διαφήμιση στο Instagram 5 συμβουλές για να είναι επιτυχημένη


διαφήμιση-instagram

Το Instagram παραμένει μια από τις μεγαλύτερες και πιο ενεργές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον εκατομμυρίων χρηστών. Δεν αποτελεί έκπληξη, συνεπώς, το γεγονός πως τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη επενδύουν διόλου ευκαταφρόνητα χρηματικά ποσά για τη δημιουργία διαφημίσεων στο Instagram για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Οι διαφημίσεις στο Instagram διαθέτουν μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία που τις καθιστούν εξόχως αποτελεσματικές, επιτρέποντας σε μια επιχείρηση να στοχεύσει στο κατάλληλο κοινό και να προβληθεί με τρόπο ελκυστικό και πρωτότυπο.

Υπάρχουν ωστόσο ορισμένα έξυπνα και άκρως αποδοτικά tips που αν τα ακολουθήσει ένα brand θα δει μεγάλη διαφορά στις διαφημιστικές εκστρατείες που «τρέχει» στο Instagram.

Διαφήμιση στο Instagram – Tips 1 – Διαφορετικά είδη διαφήμισης

Στο Instagram έχετε τη δυνατότητα να «τρέξετε» διαφορετικά είδη διαφήμισης. Εκμεταλλευτείτε αυτή τη δυνατότητα στο έπακρο. Δημιουργήστε διαφημιστικά μηνύματα υπό τη μορφή carousel, βίντεο, reels, στατικών γραφικών και stories. Μπορείτε να πειραματιστείτε με τις διαφορετικές μορφές διαφημιστικού περιεχομένου ώστε να δείτε ποια είναι αυτή που αποδίδει καλύτερα για το brand σας. Παράλληλα, έχετε τη δυνατότητα να προσδώσετε στο διαφημιστικό μήνυμά σας μια μορφή αφήγησης, επιστρατεύοντας διαφορετικά μέσα και συνδυάζοντας τα είδη περιεχομένου που υποστηρίζει το Instagram. Με τον τρόπο αυτό μπορεί μια καμπάνια σας να περιλαμβάνει reels, carousel και stories και όλα μαζί να συνθέτουν το διαφημιστικό μήνυμα που στέλνετε στο κοινό σας.

Tips 2 – Έμφαση στο call to action

Για να κεντρίσετε την προσοχή των χρηστών στο Instagram σίγουρα θα πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στην εικόνα, μιας και είναι αυτή που κεντρίζει αρχικά το βλέμμα. Ωστόσο μην αμελείτε και τα call to action κείμενα, που επίσης πρέπει να συμπεριλάβετε στην διαφημιστική εκστρατεία σας για να είναι επιτυχημένη. Δημιουργήστε πρωτότυπες, έξυπνες και όσο το δυνατόν πιο επίκαιρες περιγραφές για τις φωτογραφίες, τα βίντεο ή το carousel που ετοιμάζετε. Στόχος σας είναι μέσω αυτών των call to action να πείσετε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες να προβούν σε μια ενέργεια, όπως το να κάνουν μια αγορά ή μια εγγραφή στο newsletter σας.

Tips 3 – Βελτιώστε τη στόχευση

Οι διαφημίσεις στο Instagram μπορούν να απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Αξιοποιήστε τα εργαλεία που προσφέρει το εν λόγω μέσο κοινωνικής δικτύωσης, όπως για παράδειγμα το Lookalike Audience ή τη στόχευση κοινού με βάση το φύλο, την ηλικία, τα ειδικά ενδιαφέροντα και τη γλώσσα. Δημιουργήστε το προφίλ των πελατών που θέλετε να προσελκύσετε μέσω της διαφήμισής σας και επιστρατεύστε τα ψηφιακά εργαλεία του Instagram για να βρείτε χρήστες που ταιριάζουν σε αυτό ακριβώς το προφίλ.

Δείτε όλο το άρθρο μας για την διαφήμιση στο instagram

Προηγούμενα Το Promitheies.gr με νέα χαρακτηριστικά και ανανεωμένο σχεδιασμό
Επόμενα Future Ready Business Awards 2023