Σχεδιασμός website 12 αρχές για να έχετε επιτυχία


website-success

Ο σχεδιασμός website διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο στην επιτυχία κάθε διαδικτυακής προσπάθειας. Μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη(user experience), να αυξήσει τον αριθμό των αλληλεπιδράσεων(engagement) και να προωθήσει τις μετατροπές των επισκεπτών σε leads και πελάτες(conversions).

Στο άρθρο μας ποιο κάτω θα βρείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε και τις βασικές σκέψεις που πρέπει να λάβετε υπόψη για να κάνετε τον σχεδιασμό του website σας επιτυχημένο:

Σχεδιασμός website το πρώτο βήμα πριν ξεκινήσετε

Ορισμός Στόχων και Κοινού στο οποίο στοχεύουμε:
Πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία σχεδιασμού website, καθορίστε με σαφήνεια τον σκοπό της ιστοσελίδας σας και τους στόχους που θέλετε να επιτύχετε. Κατανοήστε το κοινό στόχο, τις προτιμήσεις του και τα θέλω του. Προσαρμόστε τον σχεδιασμό για να καλύψει τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντά τους.

Έρευνα και Προετοιμασία:
Διεξάγετε λεπτομερή έρευνα για τον κλάδο σας, τους ανταγωνιστές σας και τις τρέχουσες τάσεις σχεδιασμού. Δημιουργήστε έναν χάρτη του ιστότοπου για να οργανώσετε τη δομή της ιστοσελίδας σας και να σχεδιάσετε τη ροή του χρήστη και την πλοήγηση. Αυτό θα παρέχει ένα σχέδιο για τον σχεδιασμό σας.

Γραφιστικός σχεδιασμός website(το δεύτερο βήμα)

Responsive design: Βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας είναι responsive, δηλαδή προσαρμόζεται και λειτουργεί καλά σε διάφορες συσκευές και μεγέθη οθονών, όπως έξυπνα τηλέφωνα, τάμπλετ και υπολογιστές. Η σωστή λειτουργία σε κινητά τηλέφωνα είναι ζωτικής σημασίας καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο μέσω κινητών συσκευών.

Minimalist Navigation system: Δημιουργήστε ένα λιτό  και φιλικό προς το χρήστη σύστημα πλοήγησης που επιτρέπει στους επισκέπτες να βρίσκουν εύκολα πληροφορίες που χρειάζονται, ειδικά σε κινητές συσκευές. Διατηρήστε το μενού πλοήγησης απλό και καλά οργανωμένο.

Οπτική καλαισθησία και δυνατή Εταιρική Ταυτότητα: Η ιστοσελίδα σας πρέπει να αντικατοπτρίζει την εταιρική σας ταυτότητα μέσω των χρωμάτων, τυπογραφίας και εικόνων. Διατηρήστε συνέπεια στα στοιχεία της εταιρικής σας ταυτότητας για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Χρησιμοποιήστε υψηλής ποιότητας εικόνες και γραφικά για να ενισχύσετε το οπτικό ενδιαφέρον.

Γρήγορη Ταχύτητα Φόρτωσης: Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας για να αποφύγετε την απογοήτευση των χρηστών και τις πιθανές εγκαταλείψεις. Συμπιέστε τις εικόνες, ελαχιστοποιήστε τον κώδικα CSS και JavaScript και επιλέξτε ένα αξιόπιστο πάροχο φιλοξενίας για γρήγορες χρόνους φόρτωσης. (η ταχύτητα επίσης είναι σημαντικός παράγοντας κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης –  seo ranking factors)

Σχεδιασμός website και δημιουργία περιεχομένου

Στρατηγική Περιεχομένου: Αναπτύξτε μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική περιεχομένου που συνάδει με τους στόχους σας και ανταποκρίνεται στο κοινό σας. Χρησιμοποιήστε σύντομο και ελκυστικό περιεχόμενο με κατάλληλους τίτλους, υποτίτλους και λίστες για ευκολότερη ανάγνωση.

Κλήση προς Δράση (CTA): Τοποθετήστε στρατηγικά και καθαρά CTA(call to action) σε όλη την ιστοσελίδα σας. Αυτά καλούν τους χρήστες να προβούν σε συγκεκριμένες ενέργειες, όπως εγγραφή σε newsletter, αγορά προϊόντων ή επικοινωνία μαζί σας.

Δοκιμές και Επανάληψη: Δοκιμάστε την ιστοσελίδα σας σε διάφορους browsers και συσκευές για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί και ανταποκρίνεται σωστά. Συλλέξτε ανατροφοδοτήσεις από τους χρήστες για να εντοπίσετε περιοχές βελτίωσης και πραγματοποιήστε τις απαραίτητες αλλαγές για να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών.

Στρατηγικές προώθησης και σχεδιασμός website (απαραίτητο συστατικό επιτυχίας)

Βελτιστοποίηση SEO: Ενσωματώστε βασικές πρακτικές SEO κατά τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, όπως χρήση σχετικών λέξεων-κλειδιών, δημιουργία περιγραφικών ετικετών μετα-περιγραφής και βελτιστοποίηση των ετικετών alt για τις εικόνες. Αυτό θα βελτιώσει την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

Επιλογή των σωστών πλατφορμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Καθοδήγηση των αναγνωστών για την επιλογή των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης με βάση το κοινό-στόχο και τον κλάδο τους.
Αξιολογήστε και δείτε τα μοναδικά οφέλη που σας προσφέρει κάθε πλατφόρμας(Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn κ.λπ.).

Μέτρηση και Παρακολούθηση:
Ενσωματώστε εργαλεία ανάλυσης ιστοσελίδας (google analytics) για να παρακολουθείτε τη συμπεριφορά των χρηστών, τις πηγές κίνησης και τα ποσοστά μετατροπής.

Η ανάλυση αυτή θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε περιοχές που χρειάζονται βελτίωση και να παρακολουθείτε την επιτυχία των προσπαθειών σχεδιασμού σας.

Προηγούμενα Digital Marketing και εξαγωγές: Πως θα τις αυξήσετε
Επόμενα Ψάχνετε για Ντετέκτιβ Αθήνα και Θεσσαλονίκη;