Προώθηση ιστοσελίδων: Πως θα κατακτήσετε την πρώτη θέση στην Google


προώθηση ιστοσελίδων

Το SEO ή αλλιώς (search engine optimization) βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης είναι ένα κομμάτι της στρατηγικής προώθησης ιστοσελίδων στο διαδίκτυο και έχει να κάνει με την βελτίωση της κατάταξης της ιστοσελίδας σας ώστε να βρίσκεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google.

Ποια είναι τα οφέλη της προώθησης μιας ιστοσελίδας;

Η προώθηση ιστοσελίδων έχει πολλαπλά οφέλη για την επιχείρηση σας μερικά εκ των οποίων είναι:

  • Αύξηση organic traffic, ή αλλιώς αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας
  • Αύξηση paid traffic, της επισκεψιμότητας που προέρχεται από την υλοποίηση online καμπανιών
  • Αύξηση conversion rate και πωλήσεων
  • Αύξηση engagement με το κοινό που στοχεύετε
  • Αύξηση brand awareness
  • Αύξηση customer base

Ποιες είναι οι καλύτερες τακτικές προώθησης ιστοσελίδων;

Οι τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων είναι πολλές όμως οι πλέον αποτελεσματικές με εγγυημένα μακρόχρονα αποτελέσματα είναι:

  • Content marketing
  • Technical seo
  • Onpage seo
  • Offpage seo
  • Social media marketing
  • Backlinks

Ας τα δούμε παρακάτω τι σημαίνει το καθένα από αυτά:

Content marketing:

Το content marketing έχει να κάνει με την δημιουργία χρήσιμου και χρηστικού περιεχομένου που στόχο έχει να προσελκύσει τον τύπο πελάτη που επιθυμείτε να έχετε στην επιχείρηση σας, να του δώσει τις λύσεις που ψάχνει και να αναδείξει την εταιρεία σας ως την καλύτερη λύση για να την επιλέξει.

Ποιες μορφές έχει το content marketing;

  • Blog posts
  • Άρθρα
  • Ebooks
  • Whitepapers
  • Infographics

Ποια είναι τα οφέλη του content marketing;

  • Αύξηση στοχευμένης επισκεψιμότητας ακριβώς για τις λέξεις κλειδιά που θέλετε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας.
  • Αύξηση conversion rate γιατί αφενός προσελκύετε ένα κοινό το οποίο είναι έτοιμο να αγοράσει και ψάχνει να βρει προϊόντα και επιχειρήσεις και αφετέρου γιατί μέσω του content marketing ο επισκέπτης σας αντιλαμβάνεται το επίπεδο εξειδίκευσης σας κάτι που σας βοηθά να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του.
  • Βελτιστοποίηση sales funnel καθώς μέσω χρήσης συγκεκριμένων CTAs μπορείτε να αποκτήσετε το email του επισκέπτη σας και να κάνετε έτσι μια προσωποποιημένη προσφορά βασισμένη στις δικές του ανάγκες που θα καταλήξει τελικά σε πώληση.

Δείτε όλο μας το άρθρο για την προώθηση ιστοσελίδων

Προηγούμενα Δημιουργία eshop με Wordpress: Τα νέα trends του 2021
Επόμενα Στο χρηματιστήριο η Taboola, αποκλειστικός συνεργάτης του Project Agora