Βελτιστοποίηση SEO: Τα 7 βήματα για να ανεβείτε κατάταξη στην Google


Η βελτιστοποίηση SEO στο site σας ή το eshop σας είναι μονόδρομος για την επιτυχία τους γιατί τους εξασφαλίζει να έχουν κορυφαία αποτελέσματα στην Google σύμφωνα με τις λέξεις φράσεις (keywords) που θέλουν.

Πολλοί προσπαθούν να ξεκλειδώσουν τα «μυστικά» του τρόπου βελτίωσης της κατάταξης και της απόδοσης της Google με τη βοήθεια του SEO χωρίς να επιβληθούν κυρώσεις. Θα ήταν ιδανικό αν υπήρχε ένα μαγικό κουμπί για να πιάσει κανείς το # 1 χωρίς αποτυχία…

Η πραγματικότητα λέει ότι για να το καταφέρετε, χρειάζεται επινοητικότητα, αφοσίωση, επιμονή και δημιουργικότητα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα λόγω της συνεχώς μεταβαλλόμενης φύσης του αλγορίθμου της Google.

Ο παρακάτω οδηγός παρουσιάζει 7 βασικά βήματα που μπορούν να σας οδηγήσουν εκ του ασφαλούς ώστε να αξιοποιήσετε τις σημαντικότερες τακτικές SEO που θα βοηθήσουν να σκαρφαλώσετε με ασφαλή τρόπο στις υψηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google!

Βήμα #1: Κατανοήστε τον αλγόριθμο της Google

Ενώ η Google κάνει σημαντικές ανακοινώσεις για τις ενημερώσεις της, οι ακριβείς εσωτερικές λειτουργίες του αλγορίθμου είναι άγνωστες (και λίγο μυστηριώδεις) για το ευρύ κοινό. Η μεγάλη πλειοψηφία των πληροφοριών είναι απλώς εικασίες από επαγγελματίες του κλάδου.

Οι καλύτερες γνώσεις που έχουμε για τον αλγόριθμο της Google παρέχονται με τη μορφή σημαντικών ενημερώσεων αλγορίθμων όπως:

  • Ενημέρωση φιλική προς κινητά (Απρίλιος 2015), που ευνοεί τους ιστότοπους με εκδόσεις φιλικές προς κινητά και θέτει το στάδιο για μελλοντικές κυρώσεις, εάν οι ιστότοποι δεν συμμορφώνονται.
  • Pigeon (Ιούλιος 2014), με στόχο την ενσωμάτωση τοπικών αποτελεσμάτων αναζήτησης όπως οι Χάρτες Google.
  • Hummingbird (Αύγουστος 2013), με στόχο την κατανόηση του περιβάλλοντος και της πρόθεσης πίσω από την αναζήτηση ενός χρήστη αντί να κοιτάζει απλώς τις κυριολεκτικές λέξεις που πληκτρολόγησε.
  • Penguin (Απρίλιος 2012), στοχεύοντας spammers και ιστότοπους που αγοράζουν αφύσικους συνδέσμους για να αυξήσουν την κατάταξή τους.

Βήμα #2: Αναλύστε τα στατιστικά σας

Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε! Μελετήστε προσεκτικά την υπάρχουσα αλληλεπίδραση με το κοινό σας, τα δημογραφικά του χαρακτηριστικά, αξιολογήστε το περιεχόμενό σας και σχεδιάστε το πλάνο των αλλαγών σας.

Βήμα #3: Βελτιώστε την εμπειρία του χρήστη από κινητό

Είναι περιττό να τονίσουμε τον συντριπτικά μεγαλύτερο αριθμό χρηστών από κινητό σε σχέση με desktop ή tablet. Η ιδανική προβολή μιας ιστοσελίδας σε κινητό με το απαραίτητο responsiveness τόσο εμφανισιακά όσο και λειτουργικά πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα, είτε ξεκινάτε τώρα την σχεδίαση ιστοσελίδας, είτε προγραμματίζετε την ανακατασκευή της.

Δείτε όλα τα βήματα της βελτιστοποίησης SEO

Προηγούμενα Ανθοϊάματα για μια Ολιστική Προσέγγιση στην εποχή του κορωνοϊού
Επόμενα Η ιστορία της Jooble με μια ματιά