Social media και γιατί πρέπει να τα χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις


socila media και επιχειρήσεις

Η αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα της εταιρείας είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις.

Η επιτυχία μιας ιστοσελίδας εξαρτάται από την ποσότητα και την ποιότητα της κυκλοφορίας και των μετατροπών που συγκεντρώνει. Είναι το σύγχρονο εικονικό κατάστημα ή γραφείο για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο.

Αν ο ιστότοπός σας δεν κατάφερνε να προσελκύσει τις σωστές προοπτικές για τους σωστούς λόγους, ποιος θα ήταν ο σκοπός του για την ύπαρξή του;

Παρόλο που υπάρχει η Google και η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) οι οποίοι είναι σημαντικοί παράγοντες στην εξίσωση, υπάρχουν τόσες πολλές άλλες πλατφόρμες που θα μπορούσαν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας – όταν γίνουν σωστά.

Αυτές οι άλλες πλατφόρμες, είναι τα κοινωνικά μέσα (social media) και μπορούν να σας βοηθήσουν είτε έχετε μια καλή ιστοσελίδα με πλούσιο περιεχόμενο αλλά δεν έχετε την κατάλληλη επισκεψιμότητα, είτε έχετε μια καλή επισκεψιμότητα αλλά θέλετε να την αυξήσετε και άλλο.

Γιατί;

Γιατί τα social media είναι τεράστια

Όχι μόνο από τον αριθμό των χρηστών που συγκεντρώνονται σε ένα μόνο μέρος, αλλά και λόγω των δυνατοτήτων τους – τόσο στη δωρεάν μορφή όσο και επί πληρωμή – για να βρείτε ποιοτικούς πελάτες, όπου ουσιαστικά κανένα άλλο εργαλείο δεν μπορεί να το κάνει.

Εξετάστε αυτά τα στατιστικά στοιχεία:

Πέρυσι, τα 5 πιο γνωστά κοινωνικά δίκτυα είχαν 31% αύξηση των εσόδων τους .
Το 69% των ενηλίκων χρησιμοποιεί τουλάχιστον έναν (ορισμένες φορές και δύο) ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης .
Το 77% των απόφοιτων πανεπιστημίων χρησιμοποιεί το Facebook .
Το 74% των χρηστών του Twitter ακολουθούν τις μικρές επιχειρήσεις για να λάβουν ενημερώσεις προϊόντων .
Το 60% των αγοραστών που είναι συνδεδεμένη με μία μάρκα είναι πιθανότερο να αγοράζουν από αυτές τις μάρκες έναντι ανταγωνιστών – ακόμη και σε υψηλότερη τιμή αγοράς.
Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων μεταξύ των επιχειρήσεων είναι κατά 10% πιο πιθανό να λάβουν υπόψη τις μάρκες που οι καταναλωτές γνωρίζουν και νιώθουν συνδεδεμένοι (στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης).
Το 81% των υπεύθυνων για τη λήψη αποφάσεων B2B χρησιμοποιούν κοινότητες και ιστολόγια σε απευθείας σύνδεση για να βοηθήσουν στη λήψη αποφάσεων αγοράς : από αυτούς, το 74% χρησιμοποιεί το LinkedIn και το 42% χρησιμοποιεί το Twitter.
Το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε
Ανεξάρτητα από την πλατφόρμα στην οποία βρίσκεστε ή τον στόχο της στρατηγικής μάρκετινγκ, ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για να κατευθύνετε την κυκλοφορία στον ιστότοπο της εταιρίας με πιο έξυπνο τρόπο.

1. Ορίστε έναν στόχο σας

Δεν μπορείτε απλά να βουτήξετε τυφλά σε μια στρατηγική χωρίς να προσδιορίσετε πρώτα τι είναι αυτό που θέλετε να επιτύχετε.
Η επισκεψιμότητα είναι ο στόχος, ναι, αλλά πόσο και σε ποιο χρονικό πλαίσιο; Θέλετε οι άνθρωποι να συμπληρώσουν τη φόρμα επικοινωνίας σας, αλλά ποιοι οδηγοί σκοπεύετε;

Αυτά τα είδη ερωτήσεων είναι γιατί πρέπει να σιγουρευτείτε ότι οι στόχοι σας είναι SMART .

Δείτε όλο μας το άρθρο για τα social media και επιχειρήσεις

Προηγούμενα Μανταρίνι το φρούτο θησαυρός μέσα στον χειμώνα
Επόμενα Τρόποι προφύλαξης από τις Λοιμώξεις και τις Ιώσεις