Τι είναι το Google Enhanced E-commerce και πως μπορούν να ωφεληθούν τα eshops


Google Enhanced Ecommerce

Το Google Enhanced E-commerce είναι μια λειτουργία που παρέχεται από το Google Analytics και επιτρέπει στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να αποκτήσουν βαθύτερες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών και να βελτιστοποιήσουν τη διαδικασία (sales funnel) των online πωλήσεών τους. Παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύνολο δεδομένων και μετρήσεων που βοηθούν τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν πώς οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό τους και λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς.

Ακολουθούν ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά και οφέλη του Google Enhanced Ecommerce για τα ηλεκτρονικά καταστήματα:

Λεπτομερής ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς: Το Enhanced E-commerce παρέχει λεπτομερείς αναφορές σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας αγορών. Αυτό περιλαμβάνει πληροφορίες όπως ο αριθμός των χρηστών που είδαν τις λίστες προϊόντων, πρόσθεσαν αντικείμενα στο καλάθι αγορών τους, ξεκίνησαν τη διαδικασία πληρωμής και ολοκλήρωσαν τις αγορές τους. Αναλύοντας αυτά τα δεδομένα, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να εντοπίσουν τα σημεία συμφόρησης και να βελτιστοποιήσουν τον ιστότοπό τους για βελτιωμένες μετατροπές.

Πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις των προϊόντων: Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να αποκτήσουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των προϊόντων τους με το Enhanced E-commerce. Παρέχει δεδομένα σχετικά με τις εντυπώσεις προϊόντων (πόσες φορές προβλήθηκε ένα προϊόν), τα ποσοστά κλικ, τα ποσοστά προσθήκης στο καλάθι και τις μετατροπές αγοράς. Οι πληροφορίες αυτές βοηθούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα να κατανοήσουν ποια προϊόντα είναι δημοφιλή, ποια χρειάζονται περισσότερη προώθηση και ποια μπορεί να χρειάζονται βελτίωση.

Ανάλυση χοάνης πωλήσεων(sales funnel): Το ενισχυμένο ηλεκτρονικό εμπόριο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αναλύουν ολόκληρη την διαδικασία των πωλήσεων και να παρακολουθούν την αποτελεσματικότητα κάθε βήματος. Αυτό περιλαμβάνει την παρακολούθηση των ποσοστών εγκατάλειψης σε κάθε στάδιο, τον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων και τη διενέργεια βελτιστοποιήσεων βάσει δεδομένων για τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής.

Βοηθάει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να εντοπίζουν τα σημεία στα οποία οι πελάτες ενδέχεται να εγκαταλείψουν τις αγορές τους και να λαμβάνουν διορθωτικά μέτρα για τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας αγορών.

Ενισχυμένη παρακολούθηση και απόδοση: Με το ενισχυμένο ηλεκτρονικό εμπόριο, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να εφαρμόσουν προηγμένα χαρακτηριστικά παρακολούθησης, όπως η παρακολούθηση κωδικών κουπονιών, επιστροφών και εσωτερικών προωθητικών ενεργειών. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μετρήσουν με ακρίβεια τον αντίκτυπο των διαφόρων προσπαθειών μάρκετινγκ και να κατανοήσουν την απόδοση των διαφόρων εκστρατειών.

Βοηθά επίσης στην απόδοση των πωλήσεων στα σωστά κανάλια μάρκετινγκ, επιτρέποντας στα ηλεκτρονικά καταστήματα να κατανέμουν αποτελεσματικότερα τους πόρους τους.

Προσαρμογή και ενσωμάτωση: Το Enhanced E-commerce της Google προσφέρει ευελιξία και επιλογές προσαρμογής. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να δημιουργήσουν και να παρακολουθούν προσαρμοσμένες μετρήσεις, διαστάσεις και συμβάντα για τη συλλογή συγκεκριμένων δεδομένων που σχετίζονται με τις επιχειρηματικές τους ανάγκες. Επιπλέον, το Enhanced E-commerce ενσωματώνεται απρόσκοπτα με άλλες λειτουργίες του Google Analytics και εργαλεία τρίτων, παρέχοντας μια ολιστική εικόνα της απόδοσης του ιστότοπου και της συμπεριφοράς των πελατών.

Αξιοποιώντας τις πληροφορίες που παρέχει το Google Enhanced E-commerce, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για τη βελτιστοποίηση του ιστοτόπου τους, τον εξορθολογισμό της χοάνης πωλήσεων, τη βελτίωση των μετατροπών και τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας αγορών για τους πελάτες τους.

Η 🤖 high-tech ομάδα της WEBONE μπορεί να υλοποιήσει την εγκατάσταση, αυξάνοντας και ενδυναμώνοντας τις πωλήσεις σας!
📅 Προγραμματίστε μαζί μας ένα σύντομο meeting για να συζητήσουμε τις ανάγκες του δικού σας eshop.
📍 Αγίας Σοφίας 41, Θεσσαλονίκη
☎️ 2310254007
📧 info@webone.gr
Προηγούμενα Νέα επένδυση της εταιρείας MYTHERM με στόχο την παγκόσμια αγορά
Επόμενα Digital Marketing και εξαγωγές: Πως θα τις αυξήσετε